26 مهر 1396 - 17:23 معرفی اساتید دومین کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتینگ

معرفی اساتید دومین کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتینگ
با توجه به گسترش روز افزون استفاده از فضای دیجیتال و امکان استفاده ی رایگان (و در برخی موارد کم هزینه) از بسترهای در دسترس، نیاز به بروز رسانی اطلاعات علمی و عملی مدیران و افراد گوناگون، برای بهره برداری مناسب از این فضاها بیش از پیش احساس می شود. در همین راستا مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری دانشگاه بین المللی یورک کانادا و همچنین مدرسه کسب و کار شولیک وابسته به دانشگاه یورک، اقدام به برگزاری کارگاه نوین بازاریابی دیجیتالی نموده است.مدرسین دومین کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شهید بهشتی، آقای دکتر Kelly Parke، آقای بهزاد حسین عباسی و آقای شایان عرفیانیان هستند.این کارگاه طی دو روز و در تاریخ های چهارشنبه 96/08/10 از ساعت 14 الی 20 و پنجشنبه 96/08/11 از ساعت 14 الی 18 برگزار خواهد شد.               Kelly ParkeKelly is an MBA professor and researcher at top ranking Canadian universities including York University’s Schulich School of Business, University of Toronto, and Lassonde School of Engineering and more. He is also the Creative Director at th...

29 شهریور 1396 - 12:58 مهندس غنیمتی مطرح کردند: لزوم نوآوری و تحول در رویکرد مؤسسات غیر انتفاعی و خیریه

مهندس غنیمتی مطرح کردند: لزوم نوآوری و تحول در رویکرد مؤسسات غیر انتفاعی و خیریه
همواره یکی از اهداف مؤسسات خیریه، شناسایی افراد خیُر جهت دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی از ایشان، و کمک به نیازمندان، کم بضاعتان و بی بضاعتان به واسطه ی این کمک هاست. در برخی مؤسسات نیز کمک ها صرف درمان بیماران شده و در موارد دیگر صرف تأمین جهیزیه، آزادی زندانیان و موضوعات این چنینی می شود.اما در نهایت به واسطه ی کمک خیرین و تلاش های خیریه اگرچه ممکن است مشکلات افراد نیازمند رفع شده و نیازشان برآورده شود، اما این کمک نه تولیدی به راه انداخته و نه اشتغالی ایجاد کرده است، به بیان دیگر تنها منابع هزینه شده، و خروجی قابل قبولی حاصل نشده است. به همین دلیل و جهت ایجاد تغییر، در رویکرد مؤسسات خیریه، (از روش های سنتی به روش های نوین) نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از مؤسسات خیریه ی سراسر کشور برگزار گردید که طی آن جناب آقای مهندس سروش غنیمتی، به موضوع تغییر در رویکرد مؤسسات خیریه پرداختند:بخش اول صحبت های ایشان به موارد زیر اختصاص داشت:- معرفی مراکز رشد و پارک های علم و فناوری- اهداف کلان مراکز رشد و پارک های علم و فناوری- سیلیکون ولی و استارتاپ های حاصل از سیلیکون ولی- آینده پژوهی مؤسسات خیری...

27 شهریور 1396 - 13:57 دانشگاه شهید بهشتی، جهانی تر از همیشه

دانشگاه شهید بهشتی، جهانی تر از همیشه
بر اساس گزارش آژانس رتبه بندی "رار" که هر ساله مؤسسات آموزشی و دانشگاه ها را رتبه بندی می کند، در سال ۲۰۱۷، ۱۱ دانشگاه ایرانی توانسته اند در میان معتبر ترین و پرآوازه ترین مؤسسه های جهان قرار گیرند؛ دانشگاه های «صنعتی شریف»، «تهران»، «صنعتی اصفهان»، «علوم پزشکی تهران»، «شهید بهشتی»، «فردوسی مشهد»، «علم و صنعت»، «علامه طباطبایی»، «علوم پزشکی کردستان»، «اصفهان»، و «علوم پزشکی ایران» دانشگاههایی هستند که نامشان در این فهرست به چشم می خورد.لازم به ذکر است هدف این نظام رتبه‌بندی، سنجش آوازه جهانی مؤسسه‌ها بر پایه دو حوزه کلیدی آموزش و پژوهش است. این نخستین نظامی است که به شکل خاص آوازه مؤسسه‌ها را در کانون توجه قرار داده است. منطق ایجاد این نظام رتبه‌بندی آن است که آوازه و نام مؤسسه‌ها عامل کلیدی موفقیت و از مزایای رقابتی آنها در بازار آموزش عالی است.یادآور می شود، نظام رتبه بندی دانشگاهی رار Round University Rankings) RUR) یک نظام رتبه بندی دانشگاهی است که مقر آن در مسکو است و از سال ۲۰۱۳ راه اندازی شده است. سیستم بین‌المللی RUR شامل ۳۷ رتبه بندی مختلف است.آژانس «رار» برای ارزیابی آوازه مؤ...

21 شهریور 1396 - 11:45 آغاز نهمین دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی از 22 شهریور

آغاز نهمین دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی از 22 شهریور
نهمین دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی از روز چهارشنبه 22 شهریور ماه نود و شش، آغاز خواهد شد. این دوره که عالی ترین سطح از دوره های آموزشی مدیریتی در کشور محسوب می شود، طبق استاندارد دوره های DBA، دو ساله بوده و شامل سرفصل های تخصصی در حوزه های مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی پیشرفته، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی، آینده پژوهی، اقتصاد و بورس، مدیریت تولید، مدیریت کیفیت و چندین سرفصل کاربردی دیگر خواهد بود.مخاطبین این دوره نیز از مدیران ارشد سازمان های معتبر کشور من جمله، شرکت ایران خودرو، شرکت پارس خودرو، شرکت ایرانسل، شرکت ملی نفت ایران، پتروشیمی اراک، پتروشیمی بندر عباس، صنایع غذایی سحرخیز، شرکت مشتریان گلدیران، شرکت توسعه ی مصلی امام و صدها شرکت معتبر خصوصی و دولتی هستند. علاقه مندان به حضور در دوره می توانند ضمن مطالعه ی بروشور دوره، جهت شرکت در آزمون ورودی، از منابع آزمون نیز مطلع گردند....

12 شهریور 1396 - 15:42 آشنایی بیشتر با مرکز آموزش مدیران دانشگاه شهید بهشتی

آشنایی بیشتر با مرکز آموزش مدیران دانشگاه شهید بهشتی
بی شک توجه به آموزش، علی الخصوص در عالی ترین سطح سازمان (مدیران عامل و ارشد) یکی از اصلی ترین اهداف کلان در مجموعه های خصوصی و دولتی است. هر زمان که مدیران ارشد سازمان، اطلاعات به روز تر و علمی تری داشته اند، توانسته اند کمک بیشتری به رشد کمی و کیفی سازمان مطبوع خود نمایند. به همین دلیل و به جهت حساسیت موضوع، مرکز آموزش مدیران دانشگاه شهید بهشتی توانسته است با همکاری مؤسسه کارنوسازان دوره های آموزشی را در عالی ترین سطح آموزش در کشور (دوره های MBA و DBA) برگزار نماید.این دوره ها که ماحیاتاً کاربردی بوده و توسط برجسته ترین اساتید دانشگاه شهید بهشتی و سایر دانشگاه های معتبر کشور تدریس می شود توانسته کمک شایانی به تغییر نگرش مدیران، چه در زمینه مدریت کلان سازمان (آینده پژوهی و مدیریت استراتژیک) و چه در جزء جزء واحدهای سازمان (شامل بخش بازاریابی و فروش، بخش بازرگانی، بخش مالی و سایر بخش های سازمان) نماید.علاقه مندان جهت آشنایی با دوره های قابل برگزاری توسط این مرکز می توانند عضو کانال رسمی این مؤسسه شده و از آخرین اخبار و دوره های قابل برگزاری مطلع شوند....

11 شهریور 1396 - 15:02 دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی

دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی
مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتیآزمون ورودی تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 97 - 1396ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 97 - 1396 دانشگاه شهید بهشتی، به اطلاع عزیزان می رساند ثبت نام در این دانشگاه طی سه مرحله و به شرح ذیل صورت می پذیرد.تذکر: لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)، کلیه اطلاعیه ها و راهنماهای موجود در سایت دانشگاه شهید بهشتی را با دقت کامل مطالعه، مدارک لازم را تهیه و مراحل مذکور را طی نمائید. مرحله اول: ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)زمان برای کلیه دوره ها: چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ: 15، 16 و 1396/06/17توضیح:1- پذیرفته شدگان محترم لطفاً در این مرحله به سیستم جامع آموزشی گلستان به آدرس: http://golestan.sbu.ac.ir مراجعه و کلیه مراحل ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) خود را با دقت کامل و به انجام رسانید.2- دریافت گواهی پذیرش غیرحضوری از سیستم الزامیست. در صورت عدم ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) در مرحله اول و عدم دریافت گواهی پذیرش ثبت نام غیرحض...

01 شهریور 1396 - 12:49 پذیرش محقق پسا دکتری در رشته مهندسی پزشکی

پذیرش محقق پسا دکتری در رشته مهندسی پزشکی
به اطلاع واجدین شرایط می رساند، پژوهشکده علوم و فناوری های پزشکی، دو محقق فرادکتری را در رشته مهندسی پزشکی می پذیرد. از علاقمندان دعوت می شود رزومه و درخواست خود را به همراه کارنامه علمی شامل مشخصات کامل فردی، سوابق آموزشی و پژوهشی به آدرس ایمیل mz@ipm.ir یا mzarei@me.com ارسال کنند. Two Postdoctoral Positions in Medical Engineering,Institute of Medical Science and Technology,Shahid Beheshti University, TehranTwo post-doctoral positions are available under the supervision of Dr. Mahdi Alavi MEng PhD atthe Institute of Medical Science and Technology (IMSAT) at Shahid Beheshti University in Tehran,Iran.Project 1: optimization of magnetic resonance imaging systemProject 2: optimization of brain magnetic stimulation engineeringEssential Requirement: PhD degree in basic science or engineering with minimum of 1 yearresearch experience in an overseas University Duration: one year, with possibility to extend for thesecond year Salary: The successful applicant will be hired by the University w...

31 مرداد 1396 - 09:34 آغاز دوره تخصصی مدیریت فروش در دانشگاه شهید بهشتی

آغاز دوره تخصصی مدیریت فروش در دانشگاه شهید بهشتی
مرکز آموزش های تخصصی با هدف ایجاد ارتباط مؤثر میان دانشگاه و صنعت، جهت برطرف کردن مشکلات و نیازهای موجود در بازار علی الخصوص در حوزه ی فروش، اقدام به برگزاری دوره ی حرفه ای مدیریت فروش نموده است.این دوره که یکی از تخصصی ترین دوره ها در حوزه ی فروش به شمار رفته و توسط یکی از اساتید دارای تجربه در صنعت و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، جناب آقای دکتر غریب نواز ارائه می شود با رویکرد آشنایی مدیران ارشد، کارآفرینان و نیروهای بخش فروش با روش ها و سیستم های نوین ارائه و فروش یک محصول، سنجش میزان رضایت مشتری، مشتری مداری و در نتیجه رشد و توسعه ی یک کسب و کار طرح ریزی شده است. سرفصل های قابل ارائه در دوره عبارتند از:* اصول و مبانی فروش* عناصر فروش* فروش حضوری و فروش ستادی* محیط فروش و ویژگی های محیط فروش* وظایف اعضای تیم فروش* مهندسی فروش* تدوین طرح فروش* وفادارسازی مشتریان* فروش شخصی یا فروش حضوری* روانشناسی شخصیت فروشندگان* فرآیند هفت مرحله ای فروش* روش های فروش نوین* حل مشکلات و مقاومت های مشتریانمدت زمان دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته) بوده و محل تشکیل کلاس ها، مرکز آموزش های تخصصی دانشگا...

30 مرداد 1396 - 17:29 پذیرش در نهمین دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی

پذیرش در نهمین دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی
بیست و پنجمین آزمون ورودی دوره های DBA دانشگاه شهید بهشتی، در تاریخ 02 شهریور ماه سال جاری، در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. آزمون های ورودی دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی جهت سنجش اطلاعات عمومی مدیریت و تعیین سطح زبان انگلیسی مدیریت بوده و شامل 100 سؤال بصورت تستی و بدون نمره منفی با بخش بندی زیر است:- اطلاعات عمومی مدیریت (۶۰ سؤال) شامل: مدیریت عمومی، منابع انسانی و رفتار سازمانی، بازاریابی و فروش، تولید و خدمات، اقتصاد و مالی و ...- تعیین سطح زبان تخصصی مدیریت و درک مطلب (۳۰ سؤال)- GMAT یا استعداد تحصیلی (۱۰ سؤال)بیست و پنجمین آزمون ورودی، جهت پذیرش داوطلبین در نهمین دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی بوده و از ساعت 13 الی 15 روز پنجشنبه دوم شریور ماه برگزار خواهد شد. علاقه مندان به حضور در این آزمون می توانند از طریق لینک ثبت نام فرم مربوطه را تکمیل نموده و در آزمون حضور بهم رسانند. حداقل مقطع مورد نیاز جهت ورود به دوره DBA کارشناسی ارشد و یا MBA می باشد....

30 مرداد 1396 - 13:55 آزمون پایان دوره درس بازاریابی پیشرفته در دوره DBA شهید بهشتی

آزمون پایان دوره درس بازاریابی پیشرفته در دوره DBA شهید بهشتی
با توجه به سطح دوره ی DBA دانشگاه شهید بهشتی که در سطح دکترا بوده و مخاطبین این دوره که قریب به اتفاق از مدیران ارشد سازمان های بزرگ کشور می باشند، کیفیت برگزاری دوره و خروجی آن، اهمیت دو چندانی پیدا می کند. به همین دلیل و به جهت ارزیابی آموخته های دانشپذیران در سرفصل های مختلف در طی دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی، آزمون هایی در انتهای هر سرفصل برگزار می شود که دانش مدیریتی دانشپذیران را محک می زند.یکی از آزمون های برگزار شده در هفته گذشته، آزمون سرفصل بازاریابی پیشرفته در دوره DBA بود که بصورت کاملاً تشریحی و به نسبت کسب و کار مخاطبین برگزار گردید. در این سرفصل که یکی از سرفصل های جذاب این دوره به شمار می رود به مباحثی مانند تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)، اصول و مبانی و مفاهیم پایه ای بازاریابی، برنامه ریزی و مدیریت محصول، بازارشناسی، بازارسازی، بازارگرمی، بازارگردی، مفهوم آمیخته ی بازاریابی 4P و تکامل آن تحقیقات بازاریابی، تدوین طرح بازاریابی، بازاریابی در حوزه تولید و خدمات، بازاریابی بین الملل، شرح وظایف مدیر بازاریابی، دوره های عمر محصول (PLC) و ... می پردازد....
    1. فرهیخته گرانقدر؛ جهت تماس سریع، لطفاً مشخصات خود را وارد نموده تا کارشناسان آموزش در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند.
    2. نام و نام خانوادگی*
      ورودی نامعتبر
    3. آدرس ایمیل*
      ورودی نامعتبر
    4. شماره تماس*
      ورودی نامعتبر