07 آبان 1397 - 16:13 کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)

کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)
کارگاه بازاریابی دیجیتالی (Digital Marketing) پیشرفت مداوم در تکنولوژی، فضای کسب و کار جهانی و روشهای بازاریابی آنرا بطور چشمگیری تغییر داده است. توسعه تکنولوژی توانسته است که بازاریابی را از مدلهای سنتی به یک فضای جدید بازاریابی دیجیتالی متشکل از مشتریان آگاه، شبکه های ارتباطی و کانالهای رسانه ای تبدیل نماید. این نوآوری ها نقشی حیاتی در موفقیت شرکت ها در بازار رقابتی دنیای امروز دارد. کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتیگ حاضر، مخاطبین و دانشپذیران را با استفاده از ابزارهای پیشرفته، آماده می سازد تا بتوانند استراتژی های دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را توسعه و مدیریت نموده، و همچنین ابزار و تکنیکهایی نوین برای سازمان و تیم خود پیاده نمایند.در همین راستا مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مؤسسه کارنوسازان، اقدام به برگزاری کارگاه نوین بازاریابی دیجیتالی نموده است. دراین کارگاه که با حضور اساتید برجسته ی دانشگاهی برگزار می شود، به مطالبی همچون استراتژی های بازاریابی، بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین، ابزارهای در دسترس و آینده ی ابزارهای بازاریابی آنلاین و مواردی ا...

23 مهر 1397 - 14:09 روند دیجیتال مارکتینگ در کشور و مقایسه ی آن با کشورهای پیشرفته دنیا

روند دیجیتال مارکتینگ در کشور و مقایسه ی آن با کشورهای پیشرفته دنیا
دیجیتال مارکتینگ یکی از راه کارهای نوینی است که توانسته تحولی شگرف در دنیای تبلیغات به وجود آورد. در این متن به مزایا و معایب دیجیتال مارکتینگ می پردازیم و به زیرساخت هایی که باید برای این راهکار در نظر گرفته شود نیز اشاره می کنیم. دیجیتال مارکتینگامروزه ممکن است با واژه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی زیاد برخورد کرده باشید و مطمئناً با اهمیت بازاریابی در کسب و کار آشنایی دارید. دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی در اینترنت است که طیف گسترده ای از افراد با رده های مختلف سنی را شامل می شود. اینترنت یکی از مواردی است که مورد استفاده ی بیشتر مردم قرار می گیرد و به یکی از الزامی ترین ابزار زندگی تبدیل شده است به طوری که بیشتر کار ها با استفاده از اینترنت انجام می شود. همین موضوع و استفاده ی گسترده افراد از اینترنت باعث شده تا این فضا برای بازاریابی بسیار مناسب بوده و نتیجه مطلوبی از آن دریافت شود. دیجیتال مارکتینگ در ایرانروند استفاده از این نوع بازاریابی در کشورمان رو به افزایش است و به علت استفاده ی زیاد مردم در گروه های اجتماعی مختلف این نوع از بازاریابی تاثیر خوبی داشته است. ب...

29 شهریور 1397 - 15:12 برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ با همکاری دانشگاه شهید بهشتی

برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ با همکاری دانشگاه شهید بهشتی
پیرو برگزاری موفق کارگاه های بین المللی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی)، چهارمین کارگاه با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و مؤسسه ی کارِنوسازان در مهرماه سال جاری و در محل سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. اساتید کارگاه طی دو روز آقایان دکتر سجاد شکوهیار عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و از اساتید برجسته ی این حوزه و دکتر علی عبدالهی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و از کارآفرینان حوزه ی وب خواهند بود.سرفصل های کارگاه عبارتند از:*مبانی دیجیتال مارکتینگ*استراتژی های کسب و کار*استراتژی های بازاریابی*بررسی انواع بازاریابی B2B، C2B*بررسی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و آینده بازار دیجیتال*بازاریابی موبایلی (ابزارها و فرصت ها)*موتورهای جستجو و بازاریابی شامل: SEO، بهینه سازی و رنکینگ*بررسی نمونه ی موردی (Case Study)*موارد امنیتی، حقوقی و سایر موضوعات مرتبط و کاربردی*بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعیشهريه کارگاه مبلغ 475/000 تومان است که از طریق سامانه eBanking دانشگاه به آدرس www.sbu.ac.ir قابل پرداخت می باشد. (فایل راهنمای پرداخت)مدارک لازم جهت ثبت ...

25 شهریور 1397 - 16:28 لزوم آموزش های کاربردی در گذر از بحران های اقتصادی

لزوم آموزش های کاربردی در گذر از بحران های اقتصادی
در عصر جدید توجه به سرمایه گذاری در آموزش علی الخصوص آموزش های کاربردی به طور چشم گیری افزایش یافته است بویژه در زمان بحران های اقتصادی که نیاز به آن بیشتر احساس می شود. نقش آموزش های کاربردی در توسعه فردی و جمعی برای حل مسائل مرتبط با رکود و بحران اقتصادی که گریبان تمامی افراد جامعه و یا یک سازمان را می گیرد، اهمیت به سزایی دارد. سرمایه گذاری در آموزش های کاربردی هر کشور، نهاد یا سازمان و یا هر خانواده و فردی که آموزش را در اولویت فعالیت های خود قرار داده، اثر آن در رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برایش ملموس تر است. با سرمایه گذاری در آموزش های کاربردی و ایجاد مهارت ها و تخصص های جدید و پرورش افکار و ایده های نو می توانیم باعث بهره وری در سازمان شویم، سرمایه گذاری در آموزش های کاربردی موضوعی دائمی و کم هزینه است که بازدهی بالایی دارد و اثر آن در طولانی مدت بیشتر نمود پیدا می کند. نقش آموزش های کاربردی در گذر از رکود اقتصادی در زمانِ مواجه با رکود یا بحران اقتصادی باید توجه ما بر بقا باشد و اینکه پیش از آن آموزش های لازم را دیده باشیم تا بتوانیم در دوران بحران اقتصادی سازمان و یا کسب ...

24 شهریور 1397 - 12:55 لزوم سپری نمودن دوره های مدیریتی برای مدیران

لزوم سپری نمودن دوره های مدیریتی برای مدیران
گذراندن دوره های آموزش مدیریتی به لحاظ ارتقای توان علمی در مدیریت کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیشرفت‌ها و پیچیدگی‌های دنیای امروز، آموزش مدیریت را از حالت سنتی آن خارج، و تبدیل به یک علم نموده است. دیگر نمی‌توان با روش‌های سنتی یک مجموعه یا سازمان را اداره نمود. یادگیری آموزش های مدیریتی و به کاربردن تکنیک‌ها و اصول آن می‌تواند نقش به سزایی در موفقیت یک مدیر در مجموعه تحت امر خود داشته باشد. در ادامه به بررسی چرایی و مزایای یادگیری دوره‌های مدیریتی می‌پردازیم. لزوم یادگیری دوره آموزش مدیریت برای مدیرانمدیریت مهم‌ترین رکن یک سازمان است و نقش مدیران در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها و حتی کشورها نقشی انکار نشدنی است. اگر سازمانی پیشرفت داشته است قطعا بخشی از این پیشرفت مدیون مدیر آن و اگر مشکلی در یک سازمان وجود دارد، بایستی ریشه حل آن را در مدیریت جست‌و‌جو نمود. لذا ارتقای سطح دانش مدیران و آموختن دانش های لازم می‌تواند نقش شایانی در رشد و بهبود کیفیت خدمات سازمان مربوطه داشته باشد. مزایای یادگیری دوره آموزش مدیریتآموزش مدیران کمک می‌کند تا آن‌ها بتوانند شرایط کاری را برای افرا...

21 شهریور 1397 - 16:41 برگزاری سمینار تخصصی رفتار مصرف کننده برای دانشپذیران دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی

برگزاری سمینار تخصصی رفتار مصرف کننده برای دانشپذیران دوره DBA دانشگاه شهید بهشتی
برگزاری سمینار تخصصی رفتار مصرف کننده در دانشگاه شهید بهشتیسمینار تخصصی رفتار مصرف کننده، با ارائه ی استاد برجسته جناب آقای دکتر شهریار عزیزی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 97/06/07 در محل سالن همایش های بین المللی ابوریحان واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید. این سمینار تخصصی به همت دپارتمان DBA دانشگاه شهید بهشتی به مدیریت جناب آقای مهندس غنیمتی و با هدف توانمندسازی دانشپذیران دوره DBA جهت شناخت همه جانبه ی مشتری و بهره برداری به موقع از این شناخت و همچنین آشنایی مخاطبین با مفهوم، فرآیند و ابعاد رفتارمصرف کننده، مدل‌های رفتار مصرف کننده، شناخت نقش‌های مصرف‌کننده، عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده، روش های شناسایی و پژوهش در رفتار مصرف‌کننده برنامه ریزی شده بود....

21 شهریور 1397 - 14:55 خصوصیات مهم رهبران موفق دنیا در کسب‌ و کار

خصوصیات مهم رهبران موفق دنیا در کسب‌ و کار
برای داشتن کسب‌ و کار موفق ابتدا باید ویژگی و خصوصیات رهبران موفق را در کسب‌ و کار بشناسیم. آشنایی با تفاوت رهبران با مدیران می‌تواند ما را در ایجاد کسب‌ و کار موفق یاری کند و این دید را به ما بدهد که بین مدیر و رهبر کدام‌ یک در کسب‌ و کار خود موفق‌تر هستند. بررسی رهبری در کسب‌ و کار به‌جای مدیریت در کسب‌ و کاربرای این که بتوانیم رهبری و مدیریت در کسب‌ و کار را با یکدیگر مقایسه کنیم ابتدا باید بدانیم که فرق یک رهبر با یک مدیر چیست؟ کدام ویژگی رهبر باعث می‌شود تا رهبری را به‌ جای مدیریت در کسب‌ و کار قرار دهیم؟ رهبران موفق چه ویژگی داشتند؟ و سؤالاتی از این قبیل که ذهن ما را برای انتخاب مدیر یا رهبر موفق بودن درگیر می‌کند. شما چه فکر می‌کنید؟ فکر می‌کنید می‌توانید یک رهبر موفق باشید یا یک مدیر موفق؟ اگر در پاسخ به این سؤال تردید دارید همراه ما باشید تا به پاسخ دست‌یابید. تفاوت رهبران با مدیران رهبران موفق و مدیران مهارت‌های مخصوص خود را دارند. مدیر مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت منابع، و رهبر مهارت‌های مورد نیاز برای مشارکت و ایجاد انگیزه را دارد. مدیر باید کمک کند مجموعه به سمت نظام‌...

09 شهریور 1397 - 18:01 دریافت نماد الکترونیک دو ستاره توسط مؤسسه کارنو سازان

دریافت نماد الکترونیک دو ستاره توسط مؤسسه کارنو سازان
یكی از عوامل مهم در توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی با نشان اینماد، مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را عهده دار است. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای امن و مناسب تجارت الكترونیكی خواهد بود، به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.در این میان تعداد ستاره های اینماد می تواند میزان توانمندی مجموعه و همچنین میزان عمل به تعهدات را در قبال مصرف کننده ی نهایی نشان دهد.در همین راستا و به جهت توانمندی های لازم در اجرای ضوابط و شرایط دریافت نماد الکترونیکی و همچنین تلاش در راستای بهبود مستمر کیفیت، مؤسسه علمی آموزشی کارنوسازان موفق به دریافت نماد الکترونیکی 2 ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گردیده که در میان مؤسسات مشابه جزو معدود مؤسساتی است که به این مهم دست یافته است.بی ش...

03 شهریور 1397 - 14:35 عضویت مؤسسه کارنوسازان در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

عضویت مؤسسه کارنوسازان در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی
انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات به حمایت کسب و کارهای موفق در این حوزه بپردازد و با همراهی اعضای خود، حامی مصرف کننده ی نهایی باشد تا بدین ترتیب فرهنگ نوینی که این زیست بوم (اکوسیستم) فراهم آورده را در راستای خدمت به مردم استفاده نماید.در همین راستا برای دست یابی به اهداف عالی انجمن و تلاش مضاعف در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان، مؤسسه کارنوسازان اقدام به عضویت در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران نموده تا مهر تأییدی بر توانمندی ها و تفاوت خدمات قابل ارائه در این سایت زده باشد....

30 مرداد 1397 - 14:16 برگزاری سمینار تجارت الکترونیک جهت دانشپذیران دوره DBA

برگزاری سمینار تجارت الکترونیک جهت دانشپذیران دوره DBA
برگزاری سمینار تخصصی تجارت الکترونیک در دانشگاه شهید بهشتیسمینار تخصصی تجارت الکترونیک، با ارائه ی استاد برجسته ی دانشگاه شهید بهشتی، جناب آقای دکتر علی عبدالهی در تاریخ 97/05/26 در پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید. با توجه به رویکرد نوین کسب و کارها در راستای دست یابی به مخاطب بیشتر از طریق اینترنت و همچنین نظر به راه اندازی متعدد کسب و کارهای اینترنتی در چند سال اخیر، لزوم آشنایی مدیران تأثیر گذار کشور با تجارت الکترونیک بیش از پیش احساس می شود، از این رو دپارتمان DBA دانشگاه شهید بهشتی به جهت آشنایی مدیران ارشد کسب و کارها با اصول تجارت الکترونیک، اقدام به برگزاری این سمینار تخصصی نمود. در این سمینار که 6 ساعت بطور انجامید به مواردی همچون: کاربردها و فرصت های بکارگیری فناوری های اطلاعاتی در تجارت و کسب و کار، مروری بر مفاهیم و روندهای تجارت الکترونیک، معرفی و بحث و تبادل نظر در خصوص انواع مدل های تجارت الکترونیک به همراه معرفی نمونه های موفق، چگونه یک تجارت آنلاین راه اندازی کنیم به همراه گام ها و انجام کار عملی و معرفی مفاهیم تکمیلی تجارت الکترونیک با تاکید بر باز...
    1. فرهیخته گرانقدر؛ جهت تماس سریع، لطفاً مشخصات خود را وارد نموده تا کارشناسان آموزش در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند.
    2. نام و نام خانوادگی*
      ورودی نامعتبر
    3. آدرس ایمیل*
      ورودی نامعتبر
    4. شماره تماس*
      ورودی نامعتبر